Khamis, 30 Disember 2010

slmt tggl 2010...


kurang 36 jam lg kita akan mlgkah ke tahun 2011...
cptnyer masa berlalu...
pejam celik da setaun lbey aq di MSU...
menuntut ilmu...

hmm...
mcm2 kenangan aq kat sana...
baik yg buruk mcm jatuh tangga...
mahupun yg baik mcm meet somene special there...
suka+duka spnjang 2010 buat aq lebih matang...
aq bljar byk bnda baru...
aq yakin kawan2 aq juga begitu...
moga tahun baru nanti berikan kita lebih kemanisan+kejayaan...
insyaalllah...
dimana ada kemahuan,disitu ada highway...
haha..ayat adnan sempit...x boley ikut...
karang aq pun jd sempit mcm ayat tu...
hahaha...

aq harap tahun baru ni...
akan bermula dgn kegembiraan...
amin~
aq mndoakan kejayaan kawan2 aq...
kluarga aq...
sedara mara aq...
sedara seagama...
sedara sedari berlainan agama..
haiishh..
senang kata sume makhluk yg bernyawa+berakal...
aq syg korg sume...
moga tahun baru beri kejayaan+kebhgiaan buat korg sume...
luv u all damnn muchhh!!!
muahhhhh!!!!!
kpd insan2 yg sentiasa bdiri disisi aq...
thanx u all...
aq sgt2 terharu...
aq syg korg sgt2...
aq doakan kebahgiaan korg sume...
jg kejyaan korg...
korg byk mngajar aq utk jd siapa aq...
bkn jd org lain...
thanx a lot...
aq x tahu mcm ner nk bls budi korg sume...
=)

ni catatan terakhir aq utk tahun 2010...
hihihi...
x sabar nk masuk tahun baru...
lalui lebih banyak pngalaman baru...
insyaallah...
moga masih ada peluang itu...
slmt tingaal 2010...
weeeee~
salam syg lin lalink...

Khamis, 23 Disember 2010

"Kau Yang Selalu Ada"


"Kau Yang Selalu Ada"

Ku renung bintang di langit
Terus bersinar
Berkelip bagai degup jantungku
Masih ada
Ku ukir namamu kasih
Di lubuk hatiku
Kerna cintaku ini
Untukmu selamanya
Nafas yang tercipta
Ataupun terbuka
Kasihmu ku ada
Mengenal erti cinta
Ku tulis coretan ini
Dalam kerinduan
Buat dirimu yang selalu ada
Di ingatan

Diriku ada untuk seketika
Cinta ini tak kan pernah
Ada yang lain
Dirimu ada untuk selamanya
Ku akui di hatiku
Kau yang selalu ada
oh..oh..oh..
Ku renung bintang di langit
Terus bersinar…
Kau yang selalu ada…

Sabtu, 11 Disember 2010

seni mengurat dlm islam.. =)


bosanla rini...
nk tulis apa ea ari ni...
hmm...
haaaa...baru aq teringat...
td aq baca paper metro smlm...
haiisshh,ketiggalan tol aq...
paper smlm rini baru nk baca...
hahaha...
aq sgt suka topik smlm...
bhgn variasi...
topiknyer seni mengurat dlm islam...
wow!!!!
credit to the writer...❤
aq sgt surprise bila baca td...
sgt2 sweet...
sgt2 berguna...
sgt2 mmberi manfaat...
rugi kalau x baca...❤
hmm...
bila aq baca td...
dia ada tulis,"meskipun sudah berkenalan,pasangan ditegah 'dating' kerana dikhuatiri membawa kpd zina"...kira ada baeknyer jg aq x suka dating...
hahahaha...
x rugi pun x suka dating ni...❤
kn3???
hihihihi...
lg satu,ayat yg aq suka...❤
dia ada tulis,"minta penilaian drpd org tua dan keluarga sebab mereka yg 'jatuh cinta' tidak melihat kekurangan psgnnyer,bau busuk dikatakan wangi..."
btol2...aq sokong ayat penulis yg ni...
tp kn,aq sndiri takot nk ckp kat daddy aq pasal cinta..
almaklumla...blajar pun x abis lg..hihihi...
ada lg yg dia tulis yg mnarik ht aq...
"jika masih 'berat' bertemu jodoh jangan bersangka buruk kepada Allah,ini pastinya satu ujian yg mngandungi 1001 hikmah..."
dalam mksud ayat tu..
pape pun...
aq sgt2 suka article ni...
sgt2 like..
korg nk baca,g cari paper harian metro smlm...
jumaat 10 disember...variasi V4...
weeeeee~
sekadar berkongsi...
anda buat anda dapat.....❤
hihihi...
salam syg lin lalink~
 

Designed By Blogs Gone Wild!