Ahad, 28 November 2010

syg mutiara tu~


mlm2 ni lak teringat kat mutiara tu...
so gatal2 la nk update blog ni...
rindu ler...
apala...
hujan2 ni lak aq nk sdey2...
apala...
adoi...
mse da blalu tp mutiara tu masih dlm fikiran aq...
haisshhh...
mutiara tu...
bukan milik aq...
aq sedar tu...
jgn la berlegar dlm fikiran aq ni lg...
main jauh2 sana...
wat aq sdey jer wat per...
misi baru aq tu lg penting...
dr ingat mutiara yg bkn milik aq tu...
hmmm...
mutiara oh mutiara...
ehhh slp..bekas mutiara...
knapa kamoo yer dlm fikiran ni...
knapa x permata ker,belian ker,x pun balang kaca pun jd la...
haiisshhhh...
mcm ner nk lupakan kamoo yer...
ahhh...!!!
aq kne lupakan jgk mutiara tu...
bkn takat kena...tp.
WAJIB...
yess!!!
wajib lupakan!!!!
bkn hak aq...
aq bkn perampas hak org!!!!
aq x baik,aq ngaku itu...
tp aq x kacau hak org...
aq x suker itu...
smpai mati aq x suker...
n aq x kn buat itu...
ksmpulannyer...
no more mutiara in my life...
plz away from my mind,my hearts...
everything yg aq punya la...
moga kamoo gembira dehhhh~
slmt tggl mutiara...
kau adalah pkara terbaik yg penah mnjadi milik aq...
aq x lupa itu...
slm syg...
Lin Lalink... <3

Selasa, 16 November 2010

syg or cinta????


syg n cinta???
pe beza ea???
same ker???
hihi...
lain org lain pndpt..
tp klu pndpt aq...
cinta ni up skit dr syg...
bkn skit la... up byk2...
syg n cinta tu lain...
syg tu semudah abc...
skjp jer kita leh syg seseorg...
1jam da cukup utk wat kita syg org...
slp2 x smpai satu jam pun...
hihihi...
cthnya...
aq syg kwn2 aq...
abg2 aq...
kakak2 aq...
adk2 aq...
haa...
sumenyer aq syg...
sumenyer aq pggil syg...
aq pggil lalink,honey,dear,syg,abg,kakak,adk...
tp aq x pggil cinta..
tau knapa???
sbb cinta tu istimewa...
bkn sume org kita leh pggil cinta...
cinta bkn semudah abc...
1 bln pun lum tntu leh wat kita cintakn seseorg...
btol...!!!
cinta perlukan masa...
sbb cinta istimewa...
ssh nk ckp kita cintakan seseorg kcuali bila kita btol2 cinta...
hmmm...
sy cintakan awak...
ayat yg ssh aq nk dgr org ckp...
klu syg???
hari2 aq leh dgr...
kat mne2 pun aq leh dgr...
cinta???
hahahaha...
mmg ssh nk dgrla...
dpt dgr pun bila org yg aq cinta ckp mcm tu...
tp skrg da x der...
mmg x kn dgr la kn...
hihihi...
x mgapa...
apa pun...
cinta tu lahir dr ht...
ikhlas dr ht...
x boley dipaksa...
sbb cinta tu suci hadir dr ht...
dan ianya sukar dicari ganti...

p/s:
kpd insan2 yg aq syg...
aq syg korg sume...
syg sgt2...
smpai bila2 aq syg korg...
muahhhhhh!!!

kpd org yg aq cinta...
nothing i can say...
thanx for being my great mutiara...
wlpn skjp...
sy tetap syg awak...
weeeeee~

Khamis, 11 November 2010

menitik air mata...


saat ni...
detik ni...
aq blajar mnerima knyataan...
tiada cinta...tiada kaseh...
x mngapa...
biarpun menitik air mata ni...
sungguh menitik air mata ni...
mlpskn dier pegi...
maafkan aq...
aq terima apa adanyer...
mgkn sudah tertulis begitu...
aq pasrah...

moga pengunduran diri aq akan bahagiakn sume pihak...
wlpn aq sygkn cinta itu...aq harus berbuat begitu...
maafkan i...
pada yg masih menaruh hati pada aq...
anda berdua...
cukop smpai disitu....
jgn ditunggu aq lg...
aq x mgkn kembali...
kisah kita yg lps telah blalu...
aq hanya mampu terima kalian sebagai kawan biasa...
aq syg kamooo bdua hanya sbg kawan...
aq approve kamoo bdua di fb dgn niat kawan...
maaf kerana aq x approve sblum ini...
ada hati yg aq kne jg...
namun saat ni...
hy ht aq yg aq kne jg...
ht lain...???
biarlah insan lain yg jg...

sgt sedih...sgt sayu...
mlm ini...
berakhir semua...
moga sumenyer baik2 sajer...

moga tuhan ampunkan dosa aq...
maafkan aq wahai insan yg mencintai aq...
aq tidak mampu mencintai kalian...
cinta aq hanya satu...
bkn 2,3,4 atau slebihnya...
jgn tggu aq lg...
tolong anggap aq sbg kawan biasa kalian...
aq merayu..
aq lpskan sume cinta...
tiada cinta lg di hati aq...
biarlah kita sume hidup sedih bersama...
u all deserve get someone much better...
bkn i..
jgn tggu i lg...
smoga kalian faham...

aq yg lemah...
lin laink~

Sabtu, 6 November 2010

30 Perkara Perempuan Tak Sempat Bagitau Lelaki..




30 Perkara Perempuan Tak Sempat Bagitau Lelaki..

Dahsyat sungguh pompuan ni...banyak perkara yang mana perempuan lebih suka difahami secara tersirat. ye ke tak sempat bagitau?silakan baca...

1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi/Assalamualaikum' sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah...

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

Note: tidak semestinya 30 perkara diatas semuanya wujud dalam diri setiap wanita..tapi zaman sekarang ni lelaki pun ramai yang 'apply' perkara-perkara diatas tu ... ❤

Khamis, 4 November 2010

beza dating dgn meeting???




apa ea???
dating itu berdua...
hanya bdua jer...
meeting tu is more than two..mksdnyer ramai...
haha...❤

knapa aq x suke dating???
aq xpnh dating spjg usia aq 21thn ni...
aq x suke dating...sgt2 x suke...
bila bf ajak kuar dating,yakni bdua...
aq akan jawab no a.k.a tidak...
dan jwpn tu akn kekal no wlpn dipujuk...
knapa aq x suke kuar dating...
bila kita bdua,pasti akan ada yg ketiga...
syaitan yg dilaknat...
haaa...
tu yg aq x suke tu...
sibuk jer...
menyemak sehh...❤

aq lg suka meeting...
ramai2...kuar skali ngan kwn2 aq,kwn2 dier...
kwn2 dier,kwn2 aq gak...
kwn2 aq,kwn2 dier gak...
haaaa..
kalau ramai2 ni...
syaitan nk menyemak x boley..
x der ruang beb...
pdn muka...
hahahaha~ (ktawa jht)
itula bezanyer...
weeeeeeee~
tpulangla pd individu nk suka dating ke meeting ke...
pd aq meeting lg best...slmt...
weeeeeeeeee~
anda buat anda dapat...slmt beramal...(ciplak ayat ustazah)❤

Isnin, 1 November 2010

Bila lalink cube blajar sesuatu yg baru...


aq baru blajar buat blog ni...
bkn cool blog ice blended tu...
gatai2 nk jd blogger kononnyer...
byk yg aq x tau lg sal blog ni...
kwn2 bg la tunjuk ajar yg sepatutnyer...
weeeeeeee~
syg korg...
 

Designed By Blogs Gone Wild!